Thursday, September 17, 2009

En vanlig dag

Läste Hägglunds artikel i morse, kokade fram till lunch, då jag fick tid att skriva ner mina initiala reaktioner. Fick mer än dubbelt så många besökare som igår, och då var ändå gårdagen något av en toppnotering.

Elin har också skrivit, precis som @holmstrom och Royah och så har Gustav gjort en rolig liten Kanye-parafras (jag hade missat hela Kanye-grejen och undrat wtf alla menade med sina imma-widgets på Twitter, tur jag kunde DM:a Gustav och fråga. Har du också missat?) på det hela. Med PO Enquist-länk!

Anna Björklund på Folkvett smickrar men menar lite precis så som vi skojade och skrattade förut idag: Kan du protestera och gör det blir du automatiskt en av de andra (de ovanliga). Det går därmed inte att göra rätt. Utan att skriva för mycket nu då (jag måste sova. Jag svamlar om Bree från Desperate Housewives icke-existerande finnar i Seinfeld på Twitter) men en sak bara: "Är 'vanliga människor' bloggare? Nope." skriver Anna. Jag läser mer eller mindre ofta bloggar från människor som säkert t o m skulle hålla med GH. Jag kanske är lite förmäten som inte länkar men jag tror ni är fler som kan intyga att det att ha en blogg, det är inget speciellt eller svårt eller ovanligt idag. Vanlighetens folk bloggar också, jag lovar. Lovar!

Men nu kommer jag inte längre ikväll. Imorgon kväll öppnar jag nog en vinflaska. Stay tuned.

No comments: