Thursday, October 12, 2006

Grattis Emma!


Dagens birthday girl tar mig på en tur i Sundsvall


I dag fyller Emma 22 och jag har hört att hon ska baka muffins. Själv ska jag träffa Alberto Tomba.

I går var det en slags utomhuskonsertfestival i Strahov! Det är ett område där många av våra vänner som studerar på CVUT bor. Som Ryd typ, fast "mycket häftigare" enligt Pelle. Tillställningen var trevlig, festivalkänsla utan 5 dagar av smuts. Roligt var det också att träffa lite gamla språkkursare, det är sällan fel.

Eva är kort i jämförelse med Kaupo, som ser ut som en affischpojke för kommunismen

Gårdagens birthday boy var som synes mycket lycklig

Nu måste jag bege mig ut, jag har en del att göra innan vi ska träffa Tomba la Bomba. Först måste jag göra mig fin förstås. Arrivederci!

No comments: