Wednesday, June 13, 2007

7h på tåget igen



Hejdå Sundsvall (>>)
Hej Göteborg!

Om cirka fem timmar sitter jag på tåget till hem! Åh det ska bli så kul, jag har bl a fått rapporter om att det har VÄXT i köksfönstret! 19 dagar på resande fot har sina belöningar! Så, Göteborg blir det, en stund, för lite loving, working, studying, partying, eating, packing, leaving.

Jag är också ganska nyfiken på om min dator är klar hos reparatören. Det vore ju bra. Fast det är den ju inte förstås, de har ju inte ens ringt mig och frågat om de ska laga den. Det kan bli så sjukt dyrt att jag måste godkänna det först ... najs.

Nähä, nu måste jag packa klart! Fick för mig att jag skulle sno med mig "Världshändelser i ord och bild" (1900-1962) - typ den största bok man kan tänka sig, i alla fall att få ner i lilla ryggan där även fyra (visserligen små) böcker till och en necessär ska ligga. Vi får se hur det går.

1 comment:

Mollis said...

Jag ser framemot Ebba och Didrik på lördag med dig och magnus (?). Ska vi vara hos dig, mig eller magnus? Jag ska införkaffa lite prosecco som vi kan dricka!