Friday, June 08, 2007

ni kan numera kalla mig hästhuvet


Det här är mitt horoskop i dagens ST. Whuuut?! Får man skriva så? Vilket jävla maffiahoroskop! Tur att jag inte har barn I say.


Men vi var väl många fler??


Igår tog ju Gustaf som sagt studenten, det var länge sedan jag uppvaktade någon student, det var rätt kul. Mest uppspelt var nog inte själva studenten utan hans syster som har två år kvar ... "Jag lääääängtar!"


Det roligaste med sådana här tillställningar är ju att man får träffa sin släkt! Bo 80 mil bort, inte alltid så kul (och jag som vill bo i Kanada!)


Att det ser mörkt ut på det här kortet är ju bara för att det är taget med blixt!


På kvällen när alla andra hade åkt hem cyklade jag och Karro omkring i Bergeforsen för att hitta någonstans att bada. Vid Lögdösjön var det fest (hahahahaha) så vi cyklade till älven istället. Det var INTE SÅ FARLIGT!


Jag kan inte sluta älta; klockan är närmare elva på kvällen och det är så jävla ljust och fint att man storknar


Ikväll ska jag träffa min buddypoler från Biskop och höra the latest. Dessutom ska jag vara med Camilla! Tänk va?!


8 comments:

Anonymous said...

nu fick du mig faktiskt att längta efter sommarsverige, tack!

Johannka said...

hahaha blev du itvingad becherovka av les espagnols?! mohaha

Anonymous said...

mm som fan, det var ingen ände på det hela. miguel spydde, jag spydde och fernando tvångshånglade amelie OCH mig. det var galet..

Johannka said...

låter som en kul kväll

Grovt Initiativ said...

becherovka är gott, vi kan dricka lite ikväll. men det var inte vad jag skulle säga. vad jag skulle säga var att du får sluta ha bilder i .bmp-format, många kan inte få fram dem i explorer. konvertera med 20/20 kanske?

Emma said...

Gud va härligt att bada i älven...

Är gustaf verkligen så där lång? Jag menar, längre än våran pappa? han måste ju va över 190?

Johannka said...

g: jaa det är/var sviingott!! Men va? Jag har väl inte bilder i bmp-format?! Vilka då? Inte de i den här posten iaf.

e: mm härligt var ordet. jag vet inte men han är ju svinlång

Grovt Initiativ said...

weird, jag sparade bilden på datorn och då blev det bmp. men nu heter inte filen nåt sånt här ser jag. jaja. my bad.