Sunday, March 07, 2010

Heloo Lunch

Åkte ju till Göteborg igen. Planerat den här gången. Tog med mig asmycket packning som jag ska lämna här eftersom jag kommer tillbaks i april. Fick lov att ta sparken till stationen i Östersund för att få med mig allt. Tack Vinterstaden, för att ni har skrapat rent gångbanorna på sparkföre ...

Tåget var 3 h försenat men från det såg jag två rådjur och en räv – samtidigt!

Biljetterna till Alice hämtade jag förutseende nog ut redan igår men det gick hur bra som helst att få ut dem ur automat med mitt gamla kort. Tack Swedbank i Krokom för att jag fick tillbaks det. Jag var mycket nöjd med Alice och 3D-upplevelsen men det var inte alla.

Igår fyllde Gustav år, hade tokfest och fick en GULDFISK av sina kombos:

Imorgon ska jag åka till Lerum och "jobba", tidigt och sedan åker jag tillbaks till Jämtland igen. Så är det.

No comments: