Tuesday, May 12, 2009

Ever since I was ... and so on.

Inte för att jag bryr mig, jag blev aldrig riktigt fast i just detta träsket men ryktet om dess nedläggning gjorde att jag letade upp mig själv på Skunk. Harregud. Vilken hippie. Försvinn, för all del.

Sedan fortsatte det för övrigt med Lunarstorm, där jag skrev och skrev och skrev (ever since I was osv):

Tors 31 aug 2000 16:21
Har haft kroki idag. Det var kul men det var jobbigt. Undrar om jag skulle klara att vara modell. Tror inte det. Jag är nog lite för nojig.

hoppaas hoppaas att åsa hittar en cykel eller en nyckel. Jag vill åka till Mantorp med henne nu. Nej efter maten menar jag.

Festen igår blev lite kort. Kändes s0om klockan var 2 när hon var halv tolv. Men Emma gjorde goda makaroner i alla fall. Hoppas ingen fattade att jag stal ketchup hos nån. Den var ju god i all afall.

Malmoe snart. Håhåjaja. RTS. yes yes yes.


Eh.

8 comments:

Sofia said...

haha, jag bryr mig!
dessutom har jag sjukt många gamla dagboksinlägg som isåfall borde sparas.

Johannka said...

tell me 'bout it. Det tog ungefär ett halvår innan jag hade orkat spara ner alla lunardagboksinlägg och kunde avsluta mitt konto där.

Emma said...

puts väck!

synd, jag som brukar läsa sofias dagbok där.

Sofia said...

men alltså hur hur hur sparar man alla dagboksinlägg?

Johannka said...

Som sagt: ett halvår ... Men jag copypastade iaf mina in i Anteckningar. Och så delade jag upp det med 20 inlägg per fil typ. Skulle tro att det finns bättre sätt?

Mollis said...

jag har ju också ett konto där.. hmm.

Mollis said...

" intressen vänta på posten".. Det är fortfarande mitt största intresse.

Johannka said...

hm, Mollis, skynda dig att spara om du har en massa dagboksinlägg! Det är värt att ha kvar!