Friday, October 19, 2007

h o c k e y



Hurra hurra jag var med Pedram på hockey igår och Timrå slog Frölunda med 3-2, det var en jättespännande match och rätt så bra var den också! Under första perioden lokaliserade jag en liten röd klick som såg ut att behöva lite förstärkning, så i pausen gick vi och satte oss där. Hur kul är det att sitta mellan folk som inte fattar att man inte kan heja på fel lag? Hos den lilla Timrå-klicken var det bättre stämning och jag började genast prata på mål; "Nu blev dom sur!" (ja, Frölundafolket blev ju det).


Jag tror de kanske tyckte att det var lite irriterande, stressade som de också var

Efter matchen gick vi till ICA Focus och mötte upp Pegah, som är här och hälsar på. Hon och Pedram hade en lång lista med lyxiga grejer de skulle köpa till en födelsedagsfrukost i helgen. Jag var med som hang-around och tog tillfället i akt att fota inne på Focus, det var jättekul tyckte jag, vet inte vad de tyckte ...


Vi hängde runt ostdisken


men det blev nog Prästost tillslut tror jag


No comments: