Monday, October 02, 2006

omorganisering



Kom på att en annan stor grej har hänt också, men den känns så naturlig så jag inte ens tänkte på det! Jag har flyttat in i Evas rum (det finaste rummet ...), Magnus bor i det blå med loft och Lucy i rummet med trägolv (som sist). Evas och mitt rum blev jättefint på en gång och pricken över i: et var den rosa ljusslingan vi köpte på IKEA. Så übersociala som vi är nuförtiden känns det nästan skönare att dela rum än att vara ensam och man kan ju alltid vara tyst om man inte orkar prata. Hoppas att Eva, som sover, inte störs av mitt knappande nu bara ...


Dobrou noc!

2 comments:

Emma said...

ser ju urmysigt ut där... högt i tak är alltid bra =D har ni sköna sängar? ni skulle inte vilja hitta en liknande lägenhet åt mig fast i nice?
lycka till i skolan och så!

Anonymous said...

imorse kom en kvinna fran tjeckien in och ska bo i överbädden i vaningssängen min. da sa jag att du pluggar där. men ohh jag maste verkligen ha en bostad