Friday, March 28, 2008

Hokej


Jag har vart hemma i påsk. Gjort en hel del saker men en av dem var att gå på hockey, semifinal 1 mot HV 71. Jättekul. Kul också att Emma lyckats skratta på nästan varenda foto från den kvällen. Kusinerna Karolina och Gustaf följde också med. Ovan, promenad längs med Solbackavägen.

Men är 'bojovat' verkligen imperativ? Eva? Hjälp?

Vi satt görnära isen, det var fint.

Fikapaus efter första perioden, va gla hon ä va?

Men ja, så vann vi ju också. Efter hockeyn hade jag av gammal tradition planerat in te och mackor men jag hade en annan tur istället. Tomas, som hade kommit upp från Stockholm (om vilket jag var helt ovetandes) hade sett på Facebook att jag skulle på hokej så han ringde och vi hookade upp och jag fick vin istället för te. Viva Facebookstatus!


No comments: