Saturday, March 29, 2008

bokoman bara




Mitt 301:a inlägg! Passar väl bra att det är ett fånigt test då. Ett test som inte är så klockrent. Jag tror VERKLIGEN inte att jag läser mest i hela världen. Jag tror att jag läser MINST i hela världen. Jag tycker mest om att titta på böcker ... och ställa i dem i hyllan. Och kanske läsa dem om de är tillräckligt korta. Och helst på svenska. Och bara om jag känner för't. Helst ska man inte behöva läsa hela boken på en gång eller i ett sträck. Religionslexikonet är perfekt. Eller Guinness Rekordbok, SAOL eller såklart favoriten Kartboken.

3 comments:

Sape said...

Boksjälsfrände

Anonymous said...

Fast du läser säkerligen mer än mig... Mer än vad 1 procent borde vara värd.

Och ja, alla är i Japan. Alla utom jag, som säkert helst av alla vill vara där.

ELEGANSEN said...

Du verkar ha en sund inställning till böcker, känner helt klart igen mig id det du skriver.

Och nej, det var väl inte ett så jättevärst bra test. 48% fick jag, vilket jag är imponerad över.