Monday, March 26, 2007

första vårlördagen i Göteborg




Maria och jag promenerad över bron för att dricka kaffe, trängas bland nybelönade göteborgare och äta kungstorgsfalafel. Det var en finfin ursäkt för att njuta av solen som jag ju har en liten svaghet för ...


På kvällen gick jag på party och uttnyttjade den effektiva danstiden (tänk sommartidsomställning i kombination med en klubb som stänger vid en viss tid) med Emma (Mollan), en till Emma, Caroline och Jon och det var fin fest på Klubb Kraft. Emma(Mollan) fastnade på bild tillsammans med han som spelade skivor (eller alltså ehehe) och gick under täcknamnet "nattklubbsägarn". Jag fattade aldrig varför.

2 comments:

Mollis said...

det blev ett ganska kul kort det där, med mig och nattklubbsägaren! Lite kul eftersom det varit så mycket snack om den här mannen ett tag.

Johannka said...

Ja, ni är helt klart fotogenialiska, båda två!