Tuesday, March 20, 2007

Eid-e shomâ mubarak


Nejdå, datorn är inte försvunnen än. När jag väl kom till skott och tog den till en datorreparatör tyckte de att jag skulle skicka in den på garantin. Så nu har jag kommit till projektet att spara allt på den. Det har gått lite sådär, hoppas kunna slutföra i morgon. Sen ska den skickas till Tyskland och därefter får man bara hoppas att de inte tycker jag har förstört den själv.



Som om inte projekt magisteruppsats räckte.





Och Prag gör lite ont i mig nu.

2 comments:

myrkyr said...

Det verkar vara rätt obligatoriskt att datorn brakar (mer eller mindre) under magisteruppsatsen... Märkligt. Hoppas det löser sig och inte sinkar ditt arbete mer än vad som kanske ändå bara är skönt och välbehövligt. ;-) Hoppas det går bra för dig.

Johannka said...

Ja, det kanske är för att ha något att skylla på om det inte riktigt går lika snabbt som man hade tänkt. Eller för att man inte ska kunna nöjessurfa och kolla på Seinfeld hela dagarna. Men smart är det iaf.