Monday, March 26, 2007

första vårsöndagen i Göteborg


Åååh Wow Wow, man kan gå till Kellys för att stilla Prag-nostalgin! Att det var så enkelt hade jag aldrig anat!

Yes, i dag (söndag) har jag varit smått duktig, ääääääääntligen bokat tvättid (nu är det city gross-underkläderna som gäller. Hm men att man ens har såna ..) och cyklat hem cykeln från dess Prag-magasinering. Då blir man hungrig och vill äta pizza så Gustav fick med mig på söndags-ångest-quiz på Kellys. God pizza har de. Våra pizzor slängde de. Vilken sjuk grej. Men vi fick nya.


ja, vårt lagnamn alltså

Gustav var där med sin metal-kompanjon för att vinna högsta vinsten; två biljetter till Metal Town i juni. Jag kan med stotlhet säga (trots att jag absolut inte hade något med vinsten att göra; den enda fråga bara jag "kunde", hade vi fel på, vilken shame) att vi gick hem med storvinsten!! Tur att jag inte vill gå på metaltown.

No comments: