Saturday, May 17, 2008

bra smak!




OK, börja med att bortse från den ohälsosamma mängden sås. Sen:
Jag ringer och beställer pizza, som vanligt med lite modifikationer. Jag äter ju inte skinka t ex. Och serni, den störda pizzerian som är nära mig, den som inte gör så värst goda pizzor, den glömmer också alldeles för ofta att he på vitlökssås, fastän man bett om det. Så då ser jag till att beställa en pizza som redan har sås som default, mindre risk för missförstånd. Fast en gång glömde de ändå. Jaja
När jag kommer för att hämta pizzan efter tio minuter (som de sa!) har de inte ens hett in den i ugnen. Men det är ju bara bra eg, ingen risk att pizzan ligger och stelnar hos dem innan jag har kommit dit. Jaja om jag ska komma till saken:

När jag ska betala säger pizzabagaren att jag har beställt en jättegod pizza! "Ja, den är ju jättegod, färska tomater, lite ost, ja, jättegod!" Blir man stolt eller? (alltså: mina modifikationer var: "ingen skinka men istället färska tomater, mindre ost")

OK hejdå, jag cyklar in och dricker lite öl

No comments: