Tuesday, May 01, 2007

fin fest


Rätt så fab och spektakulärt. Effektsökeri, hrm hrm.

Vi var på fest i SGS senaste, sjukt centrala, skrytbygge. Och nog imponerade det lite ... Trots att fönstren var skarvade i ögonhöjd och man kanske utnyttjat bjälklagren på ett mindre lyckat sätt. Hrm.


Det var någon på festen som drack PERLEROSE!! Åh åh gymnasiet


Jag vill också ha stadsutsikt från min gigantiska balkong

Kul att jag låter så bitter och avundsjuk. Det var f ö en rolig fest med fantastiskt mycket folk. Och en bäbis. Jag gick hem tidigt, inget Umami den här gången.

7 comments:

Emma said...

Är det bara jag som drabbas av vertigo (??) på stadsutsiktsbilden? Fattade inte ett jota men sen ser jag ju taket men tycker det ser ut som botten ändå. ...

Johannka said...

emmapemma: Alltså, mjaa, det är nog för att du bor i Alperna som du tänker så?

Anonymous said...

Vilken coool bild. Den är verkligen skitsnygg!! Imorrn åker jag till Norrland. Syster fyller 30 och har ångest över det...och Henrik kommer och sjunger i ladan...tihi...hoppas vi ses snart...ämnar till götet...som vanligt...kramar i massor

Sofia said...

jag dricker perlerose, aspinsamt att beställa det på systemet men det är enda vinet jag pallar, dessutom är det jättebilligt och bra när man är nästan pank!

Sofia said...

fast nu vågar jag nog inte dricka det på ett tag för sist blev jag fullkomligt berusad och började grina när mårten sa ngt smärre otrevligt till mig.

Johannka said...

emmili: tack! Hoppas Timrå behandlar dig vänligt. Hur länge ska du stanna?

Sofia: Ja, det var väl därför vi köpte det också, men främst för skruvkorken tror jag! Det fanns ju det vita som hette Perlette på den tiden också. Det finns inte längre tror jag. Vad kostar en Perlerose-flarra nuförtin då? Då kostade den 49:- om jag inte minns helt fel. Eller 51:- kanske ... Jag får feta nostalgivibbar iaf!

S igen: Men var det vinets eller Mårtens fel??

Sofia said...

49 riksdaler :)
det var mest mårtens fel, han ska alltid vara så vrång. hade jag å andra sidan varit mindre berusad hade jag säkert bara blivit sur och åkt hem.