Thursday, August 13, 2009

*mätt*

Far till Stockholm.

Har blivit smart.

5 comments:

key5fast4 said...

Du är sannerligen ett föredöme i horseday-sammanhang.

Anonymous said...

Söt-Emma!

Lagerhaus har alltid så fina tablettaskar, tycker jag.

Synd att jag åker till Örebro i helgen, annars hade vi kanske sprungit på varandra. Vad ska du göra här förresten?

Johannka said...

@Jenny Ja men det är ju för jag gillar ponny gadgets! Du borde hänga på mer du med!

@luggis Tack, fast jag heter ju Johanna ;-)

Ska på bröllop änna!

Anonymous said...

VA??? Är det du på bilden??? Shit, ni är ju så sjuuuukt lika varandra. Det är nästan läskigt.
Men okej, det får bli "Söt-Johanna" istället då.

Mollis said...

åhh fint! Bra att du håller hårt på hästtorsdagarna. Jag tänker på det men gör det inte. Blir inte så mycket bloggande alls faktiskt,