Saturday, January 24, 2009

hjälp, jag har Orup-sjuka

Temat i det senaste har tydligen varit bort bort bort. Det är nog än så länge bara en hälsosam reslängtan som inte gör ont. Men visst finns det ställen man kan åka till änna. Göteborg t ex (som nämnt). Det är ju lagom hälsosamt att börja tänka som Orup (fast i en annan stad), jag ba: "la la la jag vill va där jag känner gatornas namn", eller hur sjöng han nu? "Jag hittar överallt men ... la la la." (Hur sjukt det än är, har jag ännu STORA problem med att hitta helt basala ställen här i Östersund, det är i sanning en klurig stad!)

Jag var i Göteborg förra helgen (den här har jag myshelg för mig själv i Östersund *myyyys* ööh) och öh höhö guu va trevligt det var! Jag var så himla på topp, här ba:

Lagom, roligt onykter, hemma hos Pedram, ätandes goda störda potatissnacks i fantastiskt trevligt sällskap och med österrikiskt vin!

No comments: