Thursday, February 15, 2007

till (den andra) Magnus



Var det här grejen du ville ha kort på? Jag har tappat bort kartan. Klicka för rejält mycket större.




Ja, vi var alltså på the Cross i går (the Cross borde nästan få en egen kategori här, men istället säger jag att fler bilder finns här, här och här) och träffade Miguel, som jag inte träffat på År och Dar, I tell you! Miguel köpte Becherovka till oss ... men det gick bra.


Kaisu kom och jag tyckte det var helt hilarious att hennes näsa blev röd av ljuset.





Så hon var tvungen
att hämnas.

















Uteserveringen var helt nedplockad, men det regnade, så det gjorde inte så mycket


Jag åker till Berlin i eftermiddag och kommer tillbaks på måndag, so long!

1 comment:

Loud pipes & lead feet said...

Tackar för bilden! Det är rätt! Jag tror de har ökat på med mer skrot vi sidan om. Jag måste visa den för mina bilpolare! Jag tror inte de har sett en större förgasare. Många tack Magnus 2