Tuesday, February 27, 2007

Praha-Göteborg


Strossmayerovo Naměstí 21 februari 2007. Här är Ágis, Felix, Vincents hus. snyft


Tillbaka i Göteborg ("forever"). Känns finemang. Jag blev sjuk på vägen hit så nu går jag mest hemma och hostar och ojar mig. Men lyxigt som det är att vara nyhemkommen har jag blivit bjuden på en väldig massa mat! I dag var kulmen tror jag, med lunchbjudning hos Gustav med Ran och G, hårt pluggande. På kvällen var det dags för Majorna och Mollan + vänners måndagstradition. LYX i stora lass!


Har med andra ord lämnat Prag. KONSTIGT. konstigt.

5 comments:

Grovt Initiativ said...

ooh, vi är alla så glada du är tbx! ska man behöva muta med mat är det helt enkelt det som gäller.

Johannka said...

Det var det snällaste jag hört! Men jag bangar ju aldrig en matmuta!

Mollis said...

jag är jätteglad att du är tillbaka! Kram

Johannka said...

Det är ömsesidigt!

Ida Th said...

och mitt hus! men missar inte. jag ar i seattle!