Monday, February 15, 2010

Att överleva sig själv

Först kunde jag inte somna utan låg och nästintill feberyrade till ljudet av en dokumentär som i slutet bryts av ett mamma!, sedan en fortsättning och helt plötsligt rymdbrus. Jag lyssnade på samma idag och det var verkligen så konstigt som det verkade för en sömnlös. Jag som ju är bra på att sova, det är inte många saker jag kan men sova är en.

I drömmen kom jag fram till lillasyster men utan min väska! Den hade jag glömt vid övernattningen (?) på min mellanlandning(?). För att hämta tillbaks den blev jag tvungen att betvinga min cellskräck. Jävligt fail.

På kvällen visade och såg jag Fish tank på Regina. Ugh. Den var sablarns fin men den gjorde så ont. Som väntat. Vad värre var att jag ute i Östersunds snåblåst efter filmen kände mig som kvar i filmen. Jävligt fail det med, att känna sig som skadad brittisk underklass på en vanlig svensk måndag.

No comments: