Thursday, July 23, 2009

Levi's classic

Nämen! Skulle just bara skriva av mig för att beklaga min extrema seghet, och tänkte att en liten klagosång skulle få fart på skrivarfingrarna. Då ser jag att det här bli inlägg 501! Jag som skulle fira inlägg 500 lite, hade jag tänkt.

Jag har minst fyra utkast till bloggposter, ofärdiga på olika media. Mer eller mindre privata, mer eller mindre troliga att de blir av.

Förutom att jag har lite post semester-depp (egentligen inte, det är väl mest bara energinivån som är låg), så märker jag verkligen att Twitter stjäl bloggtext. Ibland hade man inte mer att säga liksom och så ids jag inte utveckla det sedan heller. Typiskt!

Lillasyster skulle komma hit idag och som hämta mig med bil, ner till Sörberge. Nu sov hon längre än vad jag trodde var möjligt för någon över 20 idag så det kanske inte blir något. Då slipper jag i alla fall städa och jag tar tåget imorgon. Men hallå syster! Jag hade ju önskat att hon kommit igår. Suck.

Nä nu ska jag klä på mig, så får vi se om jag satt i gång nåt nu.

No comments: