Tuesday, June 16, 2009

kanske allergisk mot salamin på den där pizzan nån hade med sig upp till Letná

Första kvällen i Prag var fab, brunch - Omelette Floretine - på Fraktal, öl i Letná Biergarten, boule i kvällssolen.

Första morgonen, stor succé: Vaknar med extrem klåda och vill dessutom spy, vilket jag gör och på väg tillbaks till sängen svimmar jag rakt in i Eva och Lúkaš skoställ från vilket både jag och skostället har fysiska men.

På kvällen får jag allergimedicin som hjälper mot klådan och det fula röda och nu har jag köpt på mig ett lager med allergituggtabletter.

Låt oss hoppas att det var den enda sjukdagen på den har resan.¨

čau

2 comments:

Mollis said...

usch stackare.. ät inte mer salami.. varför äter du det förresten?

Anonymous said...

men gud det lät otäckt! ja vad var det jag sa, du skulle stannat hemma och hållt dig till husmanskost!
kul med updates!!!

syrran