Thursday, April 06, 2006

måleri, målera


Jag har suttit och spanat lite efter ställen att söka sommarjobb på. Kom på lite för sent att jag kanske faktiskt inte orkar åka till Askim varje dag hela sommaren. Vi får se hur det går, håll tummarna!

I mitt sökande kom jag över den här begåvade killens hemsida. För att fortsätta på konstspåret också ... Finns en del riktigt fina bilder, jag gillar särskilt parafraserna på Sigrid Hjertén!

Detta huset på Stora Badhusgatan tycker jag är ett av Göteborgs mest fascinerande.

2 comments:

Sape said...

Jag skall genast åka till MAX, det var 12 år sedan sist... Och till Kinesiska muren, en gång bästa kinamaten i staden...

Emma said...

Slug... det är han längst ner du vet... en mycket bra man. The Man som man också säger..utgör en del i Atmosphere och kan även skapa på egen hand. Du kan få en låt om du vill.