Monday, April 17, 2006

kändisspotting


Det luktade väldigt mycket olja

OK, när jag skulle komma på om det verkligen var Kristofer Lundström han hette, programledaren för Kobra (i
Evas tjänst), så dök jag på en del roliga länkar och jag gillar ju när folk är lika, så jag föll pladask.

1.
Kristofer är
lik en annan programledare på SVT (fast det går ju inte att undvika att märka det).
2. Kristofer är lik Morrissey. Här är det kommentarerna som är roligast, t ex "Jag undrar bara varför en Kristofer Lundström intervju med Gustav Hammarsten väcker ett sådant rabalder?"
Hihi.

Här ovan bilden som kattungarna kom i vägen för, härliga Hisingen.

6 comments:

Johannka said...

åh vilket smicker! Är det månne vattenpipan du vill åt? ;)

Johannka said...

Röntgenglasögon är man utrustad med som superhjälte

Emma said...

heter han kristofer? Varför??? jag vet en tredje som är lik han kristo_f_er. kusligt...

Johannka said...

hm emma, hur tycker du han ska stava? fattas det verkligen TVÅ bokstäver ...?

Johannka said...

Therese, jag hittar alltid (de två senaste gångerna :)) hittat fina örhängen där, 3 kr/st liksom! Funderar på att samla ihop allt jag köpt där på ett familjefoto nu när jag såg ditt!

Alltså, jag har ju också såna möbler, en massa IKEA-shit, men det är ju bra att ha oftast!

Och tillslut: Tadig är ngt som man gör i botten på grytan när man kokar ris, det kan vara t ex potatis, bröd eller ngn röra kanske. Det är en persisk idé vad jag vet.

Netto är kul!

Emma said...

nä jag gjorde två understreck för att förtydliga att det bara var ett F. Han ska stava Kristoffer. Eller Kristof
men inte Kristofer