Wednesday, April 22, 2009

tyngden

Det torde inte vara någon högoddsare att anledningen till att mina lemmar numer väger fler hundra kilo var och till min överdrivna vårtrötthet har med det här att göra. Jag åker till Sundsvall imorgon eftermiddag.

Fredag kväll dyker jag, helt otippat, upp i Göteborg och om du är på rätt plats vid precis rätt tidpunkt (sent fredag kväll helt enkelt) finns det en chans att vi ses. Resten av helgen sitter jag i rikskonferens (jag har en tendens att hamna i sådana sammanhang. Jag tror inte att man ska se det som något positivt) för Folkets bio. En alternativ öppning är i och för sig söndag mellan 16 och 19, vi kanske skulle käka middag ihop, innan mitt tåg går? Vill du?

Jaha, då måste jag packa. Och välja kläder. Har väl aldrig varit sorgligare.

2 comments:

Mollis said...

Fika innan tåget går?

Johannka said...

Gärna! Fast jag kommer att behöva riktig mat, snarare än fika.