Saturday, April 18, 2009

surar

Det här är bara ännu ett exempel på att folk som använder Firefox är lika sekteristiska som Mac-användare.
Jag vet inte hur många gånger folk indignerat frågat mig hur jag I HELVETE kan använda ie. Sedan tycker de lite synd om mitt oskyldiga, lurade ass också. Varför är Apples kunder och Firefoxmissbrukare sådana duktiga gratis marknadsförare och korsfarare? No offence. Men det ligger ju nära tillhands att ge spegeln och tycka synd om Apples oavlönade soldater. Mohaha.

Kunde inte låta bli, ty jag är på mitt sämsta humör. MEN som uppiggare: Vet ni vad Jessika Gedin nyss sa i Spanarna-avsnittet från 11/4? Att hon brukar "blåsa ägg och fylla med choklad". Va va va? Kan man göra så? Kan man kan man?

12 comments:

Emma said...

Varför vill man fylla ett ägg med choklad??? Fräscht när det blir gammalt då. Det går ju inte att få ut sen. Det är väl bäst att äta upp chokladen när den är ny.

Johannka said...

Det är ju spexigt!

Sofia said...

aah jessika gedin, vilken kvinna!

Mollis said...

åhh ny bild...vad fint!

Gustav said...

SKITfin bild, men blir den för stor i IE också..? :)

Johannka said...

Vet inte, jag använder Firefox :D

Johannka said...

Nu har jag gjort den mindre. Och Sofia - Yes yes yes I love her!

Grovt Initiativ said...

jag trodde ju du använde firefox också, men inlägget säger ju faktiskt annorlunda.

gött med storleken nu.

Elin said...

ÅHH men ja. Firefoxsekten vafan.
Jag ska bli Jessika Gedin när jag blir stor.

Johannka said...

Åh, det ser jag fram emot, Elin!

Anonymous said...

det är lika bra att hålla sig till sånt man är van vid. alltså: pc och explorer.

jag hatar allt annat, utan att ens ge det en chans.

Sofia said...

Elin: åååh