Saturday, September 22, 2007

gul ordning



Jag förstår att jag har valt rätt utbildning när jag en fredag efter jobbet åker hem till Ran och gladeligen hjälper till att sortera hennes National Geographics i rätt ordning. Hon hade redan gjort mesta jobbet förresten men det gjorde ju bara att jag inte ens hann bli less. Och så fick jag mat dessutom!



Senare på kvällen satt jag i en lägenhet i Majorna, åt sushi, drack vin och diskuterade jobbansökningsformuleringar till jag somnade innan Couplings var slut. Arbetsam fredag minsann.


Lördagsmorgon vid Lilla Bommen


Lördagsmorgon i Biskop

2 comments:

Anonymous said...

Åh, hade du inte velat ha med dig det där gula skåpet vi pratade om då?! Hur många årgångar är det där egentligen?
Tjusig Biskopbild...längtar tillbaka!

Johannka said...

joo det gula skåpet står ff på önskelistan! Fast Ran ska göra sin egen variant tror jag, med målarfärg och ikeahyllor :D
Biskop längtar efter dig också!