Sunday, January 28, 2007

Göteborg, Göteborg



Jag har inte fört över mina bilder från min kamera till någon dator och jag har inte heller någon gång kopplat in min egen dator till nätet. Således har jag inte så många bilder att välja på, men stal en av Pedram medan han sover. Typ så här ser jag ut när jag är tillbaks i Göteborg igen ...


Ah, nä det har ju vart rätt kul, har träffat Emma och Gustav, varit på The Eye,
köpt (och ätit) lösgodis,
köpt (och ätit) ostbågar,
köpt trocadero,
ätit quornfilé (med persiskt ris, grillade tomater osv),
åkt 9:an till Stigbergstorget (för att träffa Emma & Gustav),
gått från Stigbergstorget till stan och köpt en sjal på Myrorna,
nästan inte tagit några foton,
förutom när jag gick hem från The Eye,
då jag tog en repris av fotot nedan (utan stativ, så vi får se),
gått till ub och suttit i läsesalen och pluggat (vilket jag i princip aldrig gjort förut),
vart på Systemet och köpt Prosecco och en flaska Grolsch,
ätit på Maharani!

Ah men typ så. Det skulle vara skönt av många skäl att bara stanna eller att åka hit lite tidigare sen än jag hade tänkt. Fast det är ju knappast för Göteborgs skull. Ne.




1 comment: