Friday, June 16, 2006

Rensning




Här Mollan, är min. Visst är den fiiiiin?


Utan snus i tio dagar ni försmäktat har på denna öööööööööööööööööööö. Det är faktiskt
fotbolls-vm, jag måste ju se allt, så jag är fruktansvärt busy, och inte hälften så datai som vanligt. Timrå är sommar, som vanligt lite småkyligt, otroligt ljusa nätter, fotbollsmatcher hos gamla kompisar, cykelturer, loppisfynd (kolla sjalen >>), vetskapen om att man aldrig skulle kunna bo här, nästan alla mina kusiner, hopp om bada på Grunna. typ.

Cyklade till Hans i Bergeforsen i går, för att se Sverige-matchen, det tog ju ingen tid alls att cykla tid. Jag fattar inte. När jag cyklar in till stan i gbg, tar det lång tid och är en hååård prövning. Jag skulle lätt ha gissat att det var lika långt till Hans. Men tydligen inte. Fastän man ska över älven här också. Kortare avstånd i söder, my ass.

Dagens: Argentina - Serbien/Montenegro, Holland - Elfenbenskusten, Mexico - Angola. Schpennande!

Vi ses i VM-ruset!

1 comment:

Mollis said...

åå vad söt!!