Sunday, April 18, 2010

Jag bloggar

Ja, alltså jag har ju flyttat tillbaks till Göteborg, om det nu är någon som har missat det. Har börjat jobba (går bra), börjat träna, börjat träffa folk. Köpt ny mobil med kamera, internet, allt. Twittrat men knappt bloggat. Tagit bilder med mobilen:

Gustav flyttade ut från Thorburn, jag flyttade in och efter det åt vi pizza på gården på Blåvals.

Mollan har också flyttat, en katt följde med utifrån och in i hissen när jag skulle hälsa på.

Besökte Pecha Kucha för första gången och kommer att gå dit igen. På bilden är det Katja Wulff a.k.a den strålande kaffekokarkocken som håller sin presentation.

Fisken Lunch som Gustav fick i födelsedagspresent dog och begravdes.

1 comment:

Mollis said...

gulligt med katten i hissen.. Jag hoppas han kom tillrätta tillslut.. stackarn..