Tuesday, April 22, 2008

Rapport från den jamtska landsbygden (och vägen därifrån)


Kväll och hockeypaus, vi gick på promenad runt byn, det var cirka 500 meter.


Fel lag vann! Suck.


Köket


Nästa dag gick vi på en längre promenad, ända till Högarna och lite till.


Gustaf och jag vilade lite på en ... mjölkpall?


Det som nästan var roligast var att vi träffade en gullig, mjuk och snäll hund!


Bam! Söndagsmorgon klockan sju vaknade jag i Nässjö och gick runt en bit medan jag funderade på var jag skulle äta frukost, eftersom allt var stängt. Jag lokaliserade biblioteket med en gång, förstås!


Jag åt tillslut på det här trevliga hotellet, frukostbuffé för 60 pix!


Efter två timmar kunde jag lämna stan.


1 comment:

Mollis said...

nässjö ja.. där har man väntat en massa gånger. Lokaltåget till Nesslan och mina föräldrar går därifrån