Tuesday, October 09, 2007

nu längtar jag till Prag igen! jag ger mig inte!


nyårstiders tramglädje på väg till Cross (det är Mollan som tagit bilden när hon var och hälsade på!)


Brlip blip nu kan jag glatt meddela att jag bokat flygbiljetter till Prag i november så att jag kan fira både min och Evas födelsedag där (igen)! Det ska bli väldigt kul att komma dit igen i en helt ny situation, med Eva som bibliotekarie på en engelsk skola (det passar ju hennes nya stil har jag ju sett!) och boendes i Letná! Hoppas man får hälsa på na på jobbet!

Annars ... blir det nog ... the Cross, Tesco, kanske äntligen Konstmuséet?, Anděl, Vinohrady-promenad, andra promenader och så lite plugg när Eva är på jobbet. Det kommer vara en frisk tid, även om jag misstänker att höstens/vinterns inversní redan kommer att ha slagit till.

1 comment:

Anonymous said...

Eva, you seems a little bit tired... isnt it???


Kisses, a lt of kisses, Amélie