Sunday, July 08, 2007

Bergknull


På Mont Blanc-expressen, sagolikt va?


En morgon vaknade jag klockan sju och såg solen, då tog jag det här fotot genom fönstret


Emma & jag, katjing!


Lite småklättring


Vertigoterapi


Alltså. Vi ska åka med den. Upp dit, till den högsta toppen ni ser (L'Aiguille du Midi 3482 möh). Jag skojar inte. Min vertigo var inte riktigt botad, jag hade gelében och babblade om tusen saker av ren nervositet, samt inspekterade mina naglar väldigt noga


Högre än det mesta


Jag sa ju bergknull


Ey, vilken jävla fototapetsbild


Sista dagen medan mamma och pappa åkte på spa i Courmayeur och Emma jobbade gick jag på en egen promenad till Floria, det tog ungefär 50 min att gå dit, inräknad smultronfrossa och fotbad i alpbäck


2 comments:

Pedram Modirassari said...

wow!

Anonymous said...

Alltså helt lycklig kan man ju aldrig bli innan man fått uppleva det där...det gör ooont så vackert och jag antar att jag inte alls kan förstååå hur vackert det var...!