Friday, July 27, 2007

tjitjing



Postgatanhissen, vån 1


I dag åker jag till Malmö och hälsar på Maria som har haft coolaste sommarjobbet av alla, på Allers! Det ska bli skönt och kul och Malmö är ju Malmö för annars är det mest som bilden visar .. .


Fattar inte varför jag skriver det här här, men när jag skrev förra blogginlägget skrev jag också ett mail på en annons om jobb i Barcelona. I förrgår gjorde jag en telefonintervju så nu är det mest att vänta och se. Så ni vet. Om det blir så att jag måste stanna i Göteborg är det inte det jag gråter några tårar för. Jag har aktivitetsplaner, sådeså. Men ingen dator, ännu.

6 comments:

myrkyr said...

Spännande med utlandsjobb! =) Är det biblioteksrelaterat? Och får man fråga hur det går med upps? Vi filar på "små"detaljerna och planerar att gå upp nu i början av sep...

Johannka said...

nä det är tyvärr inte ett biblioteksjobb ...

uppsatsen går inte alls. jag har som sagt ingen dator och jag jobbar heltid. men det ska väl gå nån gång. hu. Hoppas det går bra för er!

Grovt Initiativ said...

snyggt att kameran inte syns nånstans i spegeln.

Johannka said...

hypsi:joho, Pedram har den ju på sin axel! men roligt att det går att luras! :)

Grovt Initiativ said...

fan va ja e blinnnd. egentligen borde jag fly skammen och ta bort kommentaren men det är ju mer skamligt för de som vet. aaargh.

Anonymous said...

Oj du verkar haft en händelserik sommar! och utlandsjobb låterspännande. vad är det för slags jobb?