Monday, June 19, 2006

semestersång



Världens minste kille satt och spelade dragspel framför Åhléns. Sen åkte vi på bilsemester
till Bergsåker och några loppisar där jag träffade Jenny H också.

Solums kvarn har jag aldrig besökt och det var stängt denna dag, men en bäck fanns det, som man kunde svalka sig i.

Semester är det skönaste som finns, på eftermiddagen hade vår bilsemester nått Sörberge och vi badade i haaaaaaavet vid Grunna, va sköööööööööööööönt!

Nu bör jag ringa andra som jag vill träffa medan jag är här, om en vecka börjar jag jobba. I morgon är det Sverige-match ...

Jag sörjer bara en sak, att jag inte fått gå i genom Götatunneln och nu kommer man aldrig aldrig får gå igenom den igen, jag hoppas att Gustav har fler bilder.






4 comments:

Johannka said...

åka bil ja, men gå, det får man ju aldrig göra. om det inte är en olycka.

Anonymous said...

Aaargh! Det är ju ett SÅNT ställe (nästan) som jag vill ligga på botten och känna att jag blir bortförd av strömmen i! Jag vill bada där! Fatta det! - Var det långt från er? Kan vi åka dit om jag hänger med upp nästa sommar??

*bjuuufhiiiiiiikramas*

Johannka said...

vilka dom?

alltså, va? vill du bada i bäcken? ja, det var ju en liten strand på andra sidan. men alltså, det lär ju vara jättekallt hela sommaren. men visst, nej, inte så långt bort. Kovland.

Anonymous said...

inte på någon strand... om det är för kallt är det inge kul nej.