Thursday, August 21, 2008

two times a picture



I förrgår försökte jag lägga upp bilden ovan utan att lyckas men i dag gick det och då blev det också en bonusbild (se nedan). Om bilderna har jag två saker att säga. En var. Om den ovan: lördag kväll, strax efter 23. Grillparty hos Magnus och Sandra. Ran på besök. Vad tror ni vi kollar på? Visst ser det festligt ut?

Om den här: Om man ska le så där fånigt mot kameran kan man väl ta paus i kaffeupphällandet? Nä, istället inser jag att jag kanske kommer få lite svårt att pricka om jag inte kollar och håller därmed vänster pekfinger mot så jag inte ska tappa i höjd. Tror ni det blev översvämning? Det blev det faktiskt inte.


Jag försöker skriva mitt CV på engelska. Två saker fattar inte jag: 1. Varför har jag inte gjort det förut??? 2. Varför ska det vara så förbaskat svårt?

2 comments:

Sofia said...

månförmörkelsen?!

Johannka said...

Javisst! Kändes nästan som att det var nyårsafton ... Skynda sig ut i kylan och glo på himlen.