Tuesday, April 18, 2006

Lösningen på kattfrågan


Nordvästra (?) hörnet av Esplanaden - Köpmangatan (Sundsvall, juni 2005)

Katterna har flyttat ifrån förrådet, en man var där och hämtade dem för att köra dem till Djurens Vänner. Nu får vi hoppas att de får ett bra hem sen! Tyvärr kunde jag inte fråga honom allt jag ville veta, om hur de hamnat där osv, då han var upptagen med att försöka få kattmamman med sig. Men det lutar iaf åt att det inte är förrådsägarna som äger katten och det tycker jag känns skönt.

Och angående min kattskräck så är den inte alls särskilt stark längre, men jag ska nog ändå vänta tills nästa vår (när jag kommit hem från Prag) med att skaffa kattunge. Gullegull

3 comments:

Mollis said...

Gud vad skönt att det löste sig..

Anonymous said...

oooh, en bild från före de högg ner träden!

Johannka said...

mjaa, som du ser hann jag preciiis, eftersom de redan hade börjat!