Monday, October 06, 2008

i Jämtland kan man nog inte ha sneakers i november




Lör 24 aug 2002 21:13
är i Göteborg. Det blir nog bra men har inte så stort nät direkt. Staffan o Ann-Sofie o Emmili. Det känns ändå bra och jag har lagat mycket mat.
Jag betalar internet på telefonräkningen så. [modem!!! (nutida anmärkn.)]

Ha det gôtt
/Jojjo




Mån 18 nov 2002 16:46
Hungrig. Äter japansk mix och tror jag ska bli mätt av det. Föreläsningen börjar om en timma och en kvart, snart ska jag nog pallra mig i väg till universitetet. Måste ladda cd-spelaren med någon av mina fyra nya skivor först bara! Åh det är bäst att få pengar när man fyller år. Eller skivor.

Livet är bra.
Det finns störningsmoment (relationer med personer) men de spelar inte så stor roll när en del personer står i perfekt relation till andra saker.

Mörkt men varmt. Det bästa det här att ha sneakers i november...
/Jojjo

No comments: