Saturday, September 13, 2008

Recept på en perfekt doserad ölkväll


En annan gång för längesedan. Alltså ... alltså ... jag gillar den här bilden så jävla mycket. De två övriga sprang vi på en sen kväll vid Kungsportsplatsen. Idolbild - obligatoire.

Fredag 12/9 (tiderna är ungefärliga)

17.25 Södra Liden
1 öl
18.00 Södra Liden
1 öl
19.15Jazzå
1 öl
20.10 Jazzå
1 kaffe
1 vatten
21.30 Bombay
Shahi Paneer
1 vatten
23.45 Blidvädersgatan
1 vatten

Lördag 13/9

08.30
Vaknar pigg och typ mätt.

Så sjukt överlägset att kunna fyllekäka på Bombay! Jag ska alltid gå ut klockan 17. Fast ibland blir det ju inte lika lyckat, visserligen.

3 comments:

Sape said...

Åh, ja perfekt doserad. Som färgerna på bilden :D

Emma said...

Ursäkta men kan du inte uppdatera din blogg för jag gillar inte alls den där bilden. Och jag har dykt på den minst fem gånger idag.

Johannka said...

Nej orkar inte (är sjuk). Men jag uppskattar verkligen att du kollar in här så pass ofta!