Tuesday, December 06, 2005

Grattis Kajsa!


Idag fick Kajsa Bergqvist bragdguldet. Det tycker jag var helt rätt. En sak som jag inte fattar är varför det JÄMT tjatas så himla mycket om Tony Rickardsson! Ursäkta, men jag bryr mig faktiskt inte om motorsport.
Tillägg, efter att ha fått uppmärksammat att jag kanske kan verka en aning egocentrisk...: Det jag menar är egentligen om han verkligen kan vara värd bragdguldet varje år? Gör han bragder varje år? Eller vill motorsportarna bara få lite representation?

I morse såg jag en liten mus när jag gick till vagnen. Det var kul och jag blev glad.

På skolan har vi strukturerat upp vårt arbete och skrivit lite på syfte och sådant där. Jag satt och letade lite information själv sedan och hoppas att jag har tillräckligt med material för att kunna jobba hemma till på fredag.

Jag fyllde också i den här roliga enkäten.

Peace.

No comments: