Sunday, April 13, 2008

bäää


Limflaskan läckte visst


Hehe. Jag kom på en annan grej som jag fattade fel när jag var liten. Det var det här företaget som jag egentligen fortfarande inte kommit på vad de gör men i vilket fall så hade de släpvagnar och små lastbilar som körde omkring (jag såg precis en dokumentär om Annie Leibowitz och där såg jag sådan lastbil som syntes på hennes location). Det är företaget Budget jag pratar om, kanske hyr de ut bilar och släp? När jag var liten var det ingen som hade pratat så ingående om ekonomi med mig, att jag visste vad det ekonomiska begreppet 'budget' innebar (och jag fattar faktiskt fortfarande inte riktigt om det är ett så bra namn på företaget eller inte). Däremot visste jag ju vad en 'get' var. Och ja, om de har lastbilar och släpvagnar och så, ja då kan man väl förstå att de ser sig som budgetter ...

Själv vill jag ju ha en ostget.

No comments: