Thursday, August 23, 2007

dansa upponer



Är ensam hemma. Och så ska det vara ett litet tag nu. Konstigt, har blivit av med Christian som jag har huserat med sen jag flyttade hem från Prag. Har ett stort städat vardagsrum som jag snart ska flytta in i, när min nya härliga housemate flyttar in. Har redan tömt och flyttat en bokhylla någon meter.

I övrigt är det rätt så mycket flow just nu; det sjukaste och bästa är att jag ska PROVJOBBA för ett extrajobb på ett BIBLIOTEK på tisdag! helt sjukt. Sedan är jag tydligen eftertraktad på mitt sommarjobb också och har fått erbjudande om att få stanna kvar där. Jag svarade tvekande eftersom ja, jag ska ju skriva uppsats, det är ju det jag ska. (Men jag vill inte prata om det något mer nu.)

Jag går och lägger mig istället, för att ladda inför veckans sista käcka arbetsdag, so long!

3 comments:

Anonymous said...

Härligt att höra...inte bara att du har flow men att du verkligen ser det och njuter av det också...ibland missar man flowet!!!
Fina strumpor...det är strumpor i alla färger å former som gäller i höst vilket betyder att det kommer att finnas strumpor i alla färger å former i butikerna. Håhå va mysit.
Kramar i massor

Mollis said...

woho härligt med flow! Jag känner att jag flyter fram på dte med nu..

Johannka said...

åh, nya strumpor, det kommer jag att behöva! Perfekt med färger tycker jag.

flowet ja, det gäller ju att märka det för annars är det svårt att flyta med ... Och du är bra på det du Emma! keep up the good work