Wednesday, May 16, 2007

aftonbladet är den bästa tidningen


Bilden är ju bara till pynt

Jag skrattar verkligen ihjäl mig åt detta!

"– Jag frågade henne om jag fick låna hennes uppsats och bytte bara framsida, säger Fredrik. Han räknade med toppbetyg, men när samma lärare som hans syster haft två år tidigare bedömde Fredriks uppsats fick han bara ett G."


det är gustav, hos ran. säger (11:39):
eller hur. hej jag är med i tidningen och visar offentligt vilken idiot jag är!
Johanna säger (11:39):
vilket bara spär på det hela
det är gustav, hos ran. säger (11:40):
oh yeah. men han är ändå lite idol här nu. bara gå fram till läraren och säga "jag har fuskat men det lönar sig ju inte ens whats the deal?"


2 comments:

Anonymous said...

inte överilat! särskilt inte med pyntbild och allt.

Anonymous said...

Hej johanna! Visste inte att du hade en blogg (dock inte förvånad) Vad skoj! Jag blir helt klart avundsjuk över vad du gör just nu! Jag är lärare idag och arbetar på särskolan. Jag är oxå ansvarig över ett fritidshem för elever som går på träningsskola och grundsärskola. Intressant och givande men fortfarande inte något jag vill göra hela livet. Nu ska vi flytta tillbaka till Härnösand. Där ska jag börja måla igen och jobba kvar på mitt gamla jobb så jag kan fortsätta resa till spännande platser :)