Wednesday, January 03, 2007

Del 2 - nyårsafton



Nyårsafton började hur lugnt som helst, jag för min del låg halva dagen i sängen och fick trugas lite med för att jag skulle kliva upp och le. Eva hade fått i uppgift att göra snittar, och det lyckades hon så pass bra med att t o m jag blev på bra humör. (obs! att jag har stulit några bilder helt samvetslöst från Magnus & Emma)



Det fortsatte på den vägen, maten var verkligen, verkligen god (quornfilé bl a!). Ååååh mums!



En av mina och Evas uppgifter var också att dekorera bordet (det hade vi tagit på oss själva), det lyckades dock inte så väldans bra, vi hittade röda I Love You-ballonger, som vi inte ens lade på bordet, utan i soffan. De gjorde sig väldigt bra i métron dock!


Vi kom till en fest hos Ági, Vince & Felix, den var väldigt intense, ni ser.



Utsikt över fyverkerier från Letná, det var rätt mycket fyrverkerier, fast det tyckte ingen annan, men jag var nog den som var nyktrast nog för att bry mig ...



Den här kossan (cow-parade?) hade inget lagt märke till heller, sa de.

Det var så mörkt att man inte riktigt visste var alla förrän man lyste upp dem med blixten.


Vi gick hem ganska tidigt faktiskt, strax efter ett tror jag. Det var skönt och bra. Det fick räcka så.

No comments: